התחברות
הרשמה
אני באמת אוהבת אותו אבל הקטע של המרחק זה לא מרחק כזה גדול זה פשוט שזה נסיעה באוטובוס 20 דקות ואז במטרונית עוד 10.
זה נורא?
2 במאי 2019, 14:15
נסיעה
3 תשובות
לא
ש
שווארטי לופס
לא
6
616
לא.. אני וחבר טוב שלי גרים שעתיים וחצי ברכבת אחד מהשני
ב
בלוּני
באותו הנושא:
בעצם המרחק בין 1 ל2 הוא אותו המרחק בין 1 ל3, כי שניהם מרחק של אינסוף מספרים (יש באמצע מספרים מעורבים עם שברים וכו'), לא?
אני ממש אוהבת אותו וזה הדדי אבל המרחק רחוק מה נעשה?
האם מרחק באמת משפיע על מערכת יחסים?
ואי הקטע עם מעיין, אביחי ושני הרג אותי עכשיו, היא באמת דומה לדיוויד בלאט, נכון?XD
איך אפשר לדעת אם מישהי באמת אוהבת אותך ולא בקטע של מישהו אחר?
לא נמשכת אליו ואני באמת כל כך אוהבת אותו וההורים שלי מאוד אוהבים אותו, להיפרד?
גם אותכם זה מעצבן שלשאלות רציניות באמת לא עונים ולספאמים כן כיאלו מה הקטע
היי, הוא נפרד ממני בגלל המרחק נכון שאם הוא היה אוהב אותי באמת אז זה לא היה משנה לא? הלב שלי נשבר:- (
יש מישהו שאני בקטע איתו והוא באמת חמוד ואני אוהבת את האופי שלו אבל
אני מאוהב ממש באיזה ילדה והיא גרה ממש רחוק מה לעשות כאיחו אנחנו בקטע וקשה לנו ממש להיפגש בגלל המרחק יש לך רעיון למשהו?
אני באמת אוהבת אותו והוא אותי..