3 תשובות
לדבר עם מישהו, להעסיק את עצמך בדברים אחרים
גם לי יש הפרעות אכילה... אם את רוצה להתגבר עליהן את צריכה לאט לאט (באמת לאט ובקצב שלך) להתחיל לאכול דברים כלומר להוסיף לתפריט לאט לאט דברים שנמנעת לאכול ולשתות
אני באמת לא יודעת איך לעזור כי לא הייתי במצב הזה
אני מכירה מישהו שכן היה ואני יודעת שזה מצב מאוד קשה ומסובך
רציתי להגיד לך בהצלחה ושתהיי חזקה❤
אם את צריכה לדבר עם מישהו את תמיד מוזמנת לפנות אליי אני מקווה שאני אוכל לעזןר