13 תשובות
זה מאוד מגעיל ופוגע.
גם אם זה מישהו שאת לא אוהבת
תגידי לו שאת מרגישה שאהבה שלו לא אמיתית. תדברי איתי. על תסנני כי אז תאבדי אותו
גם אם זה מישהו שאת לא אוהבת
תגידי לו שאת מרגישה שאהבה שלו לא אמיתית. תדברי איתי. על תסנני כי אז תאבדי אותו
שואל השאלה:
הוא מכחיש ואומר שהוא אוהב שבאותו הזמן שולח לבבות בסטורי שלו לבנות אחרות ואיתי מדבר רק שבאלו
אני מרגישה שהוא משקר לי
אני בתכלס רוצה לאבד אותו רוצה לשכוח ממנו
הוא מכחיש ואומר שהוא אוהב שבאותו הזמן שולח לבבות בסטורי שלו לבנות אחרות ואיתי מדבר רק שבאלו
אני מרגישה שהוא משקר לי
אני בתכלס רוצה לאבד אותו רוצה לשכוח ממנו
אנונימית
הקראש שלי זה את בבן. הוא התרחק וסינן אותי כי הוא לא האמין לי שאני אוהבת אותו גם והוא חשב רק על עצמו על כמה שהוא נפגע ושזה לא פייר כלפיו
הקטע הוא שזה גם לא פייר כלפי הצד השני ואם תסנני זה רק יגרום לו להבין כמה את לא בשבילו וכמה הוא לא צריך אותך
תדברי איתו על הכל תפתחי טת הנושא איתו ותראי מה יש לו להגיד להגנתו.. זה שהוא שולח לבבות לבנות לא אןמר כלום זה כולה לב וירטואלי
הקטע הוא שזה גם לא פייר כלפי הצד השני ואם תסנני זה רק יגרום לו להבין כמה את לא בשבילו וכמה הוא לא צריך אותך
תדברי איתו על הכל תפתחי טת הנושא איתו ותראי מה יש לו להגיד להגנתו.. זה שהוא שולח לבבות לבנות לא אןמר כלום זה כולה לב וירטואלי
שואל השאלה:
אז מה אני אמורה לעשות הוא שם לבבות בסטורי אפילו לא בפרטי לאחרות ובקושי מדבר איתי זה פוגע
אז מה אני אמורה לעשות הוא שם לבבות בסטורי אפילו לא בפרטי לאחרות ובקושי מדבר איתי זה פוגע
אנונימית
תעשי איתו שיחה על זה ותגידי לו שידבר דוגרי כי אצ לא משחקת ואין לך זמן לבזבז על שטויות (חח במילים אחרות כן?)
שואל השאלה:
חחח
אני פוחדת שהוא יגיד שאני קנאית או מגזימה גם אתמול אמרתי לו שהוא בקושי מדבר איתי והוא ממש הכחיש
אוף למה זה כזה מסובך
חחח
אני פוחדת שהוא יגיד שאני קנאית או מגזימה גם אתמול אמרתי לו שהוא בקושי מדבר איתי והוא ממש הכחיש
אוף למה זה כזה מסובך
אנונימית
שיגיד
זה הוא שגורם לך להרגיש ככה במקום להרגיש אהובה
זה הוא שגורם לך להרגיש ככה במקום להרגיש אהובה
שואל השאלה:
אז פשוט לדבר איתו על זה שוב?
אז פשוט לדבר איתו על זה שוב?
אנונימית
כן אבל אולי תבואי עם גישה של הכל או כלום
שיחליט עכשיו באיזה גישה הוא בוחר והוא יראה את התוצאות בהתנהגות שלך כבר. נגיד רוצה להמשיך לא לדבר? סבבה שידע שתחזירי לו בדיוק את אותה ההתנהגות
הניסוח שלי חרא עכשיו לא יודעת מה יש לי אבל מקווה שאת מבינה מה אני רוצה חחח
שיחליט עכשיו באיזה גישה הוא בוחר והוא יראה את התוצאות בהתנהגות שלך כבר. נגיד רוצה להמשיך לא לדבר? סבבה שידע שתחזירי לו בדיוק את אותה ההתנהגות
הניסוח שלי חרא עכשיו לא יודעת מה יש לי אבל מקווה שאת מבינה מה אני רוצה חחח
שואל השאלה:
נראלי שהבנתי
תודה חחח אני ינסה
נראלי שהבנתי
תודה חחח אני ינסה
אנונימית
תעדכניי
שואל השאלה:
מבטיחה
קודם רק צריך לחכות שהוא ישלח הודעה חחח אני לא אוהבת לחפור
מבטיחה
קודם רק צריך לחכות שהוא ישלח הודעה חחח אני לא אוהבת לחפור
אנונימית
שואל השאלה:
חחח ביקשת לעדכן אז
הוא עשה בסטורי כזה כמה אתם חושבים שאתם חשובים לי ועשיתי על חצי והוא עשה שאני יותר מההכי הרבה וחוץ מאחותו קיבלתי תהכי הרבה
אז אולי הוא באמת עסוק ואני ינסה להתמודד עם זה
תודה למי שעזר דרך אגב
חחח ביקשת לעדכן אז
הוא עשה בסטורי כזה כמה אתם חושבים שאתם חשובים לי ועשיתי על חצי והוא עשה שאני יותר מההכי הרבה וחוץ מאחותו קיבלתי תהכי הרבה
אז אולי הוא באמת עסוק ואני ינסה להתמודד עם זה
תודה למי שעזר דרך אגב
אנונימית
באותו הנושא: