7 תשובות
לא נכון בהכרח. וזה כמו להגיד למה שתעדיף טלוויזיה פלזמה, על טלוויזיה רגילה?
ואאלה באמת שאלה טובה חעחע עם בנים כמו בעולם הזה עדיף להיות לסבית חעחע
תשובתך טמונה בגוף השאלה. חלק מהאנושיות שלנו היא השפיטה הטבעית שאנו כמעט איננו שמים לב אליה, זה מובן מעליו שנבחר את הדגם הכי משופר, את הכי הרבה כסף וכמו כן את ה"יותר מוצלחת ויותר יפה", מסיבה פשוטה ביותר- שהיא יותר. אך אין לשכוח שמדובר בבני אדם, וגם "הפחות מוצלחת והפחות יפה" תראה יפה בעינייו של אחר, ומוצלחת יותר בשלל בחינות.
יש אנשים שלא רואים אותנו לפי היופי הפנימי שלנו כי הם חושבים שאם אנחנו מכוערים, אין לנו חיים, אנחנו סתם דפוקים ולא מוצלחים, אבל אי אפשר לשפוט אדם לפי היופי שלו צריכים לשפוט אותו לפי האופי וככה זה תמיד!
"יש בחורים שמסתכלים על נתונים חיצוניים אבל אני הרי יודע כמה את יפה בפנים".
זה כמו שלדוגמא אנשים יעדיפו טלפון שהוא טוב ומוצלח יותר ומשופר על פני משהו שלא נראה טוב, שלא עובד טוב וכו...
על חפצים זאת דוגמה די גרועה כי אז יפתח דיון על ישן וחדש וכו׳, אבל הכוונה היא שאנשים תמיד יבחרו בדבר שהוא מוצלח יותר ויפה יותר למראית עין - זה הטבע האנושי.
אנשים לא יעדיפו פלאפון יותר משופר, הם שטופי מוח, כולנו, מתרבות הצריכה המערבית.
באותו הנושא: