6 תשובות
אני לא יודעת איך זה אצלך אבל אצלי אני פשוט מתגברת ממש בכוח על שלב החרדה (אני לא תמיד מצליחה) ואז שאני כבר מתחילה לאכול אני אומרת לעצמי שכבר התחלתי והנה לא קרה כלום ולאט לאט החרדה דועכת..
אנונימית
תאכלי שוקולד או משהו זה טעים וכיף ואת תרצי עוד
שואל השאלה:
ואם תגיעה החרדה מאיך שאני אשמין עכשיו בגלל מה שאכלתי, אני לא אוכל להסתכל על עצמי במראה, הבגדים לא יעלו עלי וכו' ??
ואם תגיעה החרדה מאיך שאני אשמין עכשיו בגלל מה שאכלתי, אני לא אוכל להסתכל על עצמי במראה, הבגדים לא יעלו עלי וכו' ??
אנונימית
את תתרגלי בלי לשים לב
אנונימית
שואל השאלה:
מה? אתרגל שאני שמנה את מתכוונת?
מפחידד
מה? אתרגל שאני שמנה את מתכוונת?
מפחידד
אנונימית
באמת נשמע מפחיד ואני באותו מצב
הדרך היחידה להתמודד עם זה זה להכריח את עצמך אין ברירה
תעשי את זה בהדרגה ממש כדי שלא תעלי מלא, הגוף שלך יתרגל לזה ואפילו לא תעלי במשקל
הדרך היחידה להתמודד עם זה זה להכריח את עצמך אין ברירה
תעשי את זה בהדרגה ממש כדי שלא תעלי מלא, הגוף שלך יתרגל לזה ואפילו לא תעלי במשקל
אנונימית
באותו הנושא: