3 תשובות
תאמיני לי שעדיף לפנטז...
אני פינטזתי כל הקראש מלא מלא זמן ושהיינו ביחד נמאס לי ממנו לא יודעת למה
אני פינטזתי כל הקראש מלא מלא זמן ושהיינו ביחד נמאס לי ממנו לא יודעת למה
שואל השאלה:
כי זה לא כיף כשזה לא קורה במציאות
אחרי כלכך הרבה חשיבות עליו..
ואני נגעלת מעצמי בסוף אחרי שזה קורה
כי גם ככה אני חייבת לרדת ממנו דחוף..
כי זה לא כיף כשזה לא קורה במציאות
אחרי כלכך הרבה חשיבות עליו..
ואני נגעלת מעצמי בסוף אחרי שזה קורה
כי גם ככה אני חייבת לרדת ממנו דחוף..
אנונימית
למה שתפסיקי לחשוב עליו?
זה בסדר לפנטז. do it .
כולנו מפנטזות על הקראש
זה בסדר לפנטז. do it .
כולנו מפנטזות על הקראש
באותו הנושא: