10 תשובות
שואל השאלה:
אני בת 13..
אני בת 13..
אנונימית
לדעתי זה מכוער.
זה יותר מדי נוצץ
זה יותר מדי נוצץ
לא
לדעתי הם יפים אבל לא הסגנון שלי
ואם את אוהבת אותם תקני לא משנה מה אחרים חושבים❤
לא
לא אהבתי. זה קצת ילדותי
אבל אם את חושבת שזה יפה תזמיני. דעתי לא אמורה לעניין אותך
אבל אם את חושבת שזה יפה תזמיני. דעתי לא אמורה לעניין אותך
לא
פחות
באותו הנושא: