10 תשובות
חח יואו איזה ישן,הייתי רואה את זה וצוחקת
ואי כמה שאהבתי את זה והצחיק אותי
פשוט מעולה
הוא שבר אותי וואי
זוכרתת
בחיי הוא די גאון ומאוד מטומטם
בחיי הוא די גאון ומאוד מטומטם
לולל ונזכרתי שהוא גם שר את הזה של האקס פאק-פקטורר
אני בוכה
אני בוכה
שואל השאלה:
נכו חחח היה גם פאק
נכו חחח היה גם פאק
ישן וטוב,
מצחקקת לי.
מצחקקת לי.
כמה צחקתי מזהה
חייבת להבין מאיפה עלה לו הרעיון
חייבת להבין מאיפה עלה לו הרעיון
נוסטלגי קצת
באותו הנושא: