4 תשובות
של ה40 שקל
הכי נמוכה זה מה שאני משתמש והיא ממש אחלה
אם עוד אנשים לא משתמשים לך במשתמש אז תקחי את ההכי נמוך זה 30 שקלים
חבילה בסיסית.
באותו הנושא: