80 תשובות
לדעתי היא כן יפה
מעלפת!!
היא יפהה
היופי שלה רגיל לדעתי, היא כן יפה אבל לא כל כך יפה כמו שאנשים מתארים אותה לפעמים.
היא מהממת!
שואל השאלה:
הרבה בנות בחול
הרבה בנות בחול
היא יפה.
שואל השאלה:
אין לי מושג מה מוצאים בה נראת רגילה לגמרי שפתיים דקות עיניים חומות שיער חום זה משעמם
אין לי מושג מה מוצאים בה נראת רגילה לגמרי שפתיים דקות עיניים חומות שיער חום זה משעמם
היא יפה
מה זאת אומרת משעמם?
שואל השאלה:
משעמם
משעמם
לך לישון על האף
הלוואי שלא הייתי יפה ככה ugh
היא מושלמת
היא מושלמת
שואל השאלה:
דיי כבר בנות זה שאתן דומות לגל גדות ונעלבתן
דיי כבר בנות זה שאתן דומות לגל גדות ונעלבתן
הלוואי והייתי דומה לגל גדות
וחמוד ממך אין לי ממה להעליב.
וחמוד ממך אין לי ממה להעליב.
אתה נשמע ממש בור ושטחי
שואל השאלה:
תבינו חום זה משמעם וגם היא גבוהה לא מבין את זה
תבינו חום זה משמעם וגם היא גבוהה לא מבין את זה
לדעתי היא ממש יפה
שואל השאלה:
מה שתגידי
מה שתגידי
היא ממש יפה dude אתה רציני?
אמא ואי תסתום
שואל השאלה:
אני רציני תגיד לי דבר *אחד* שיפה בה
אני רציני תגיד לי דבר *אחד* שיפה בה
שואל השאלה:
אז תגידו מה יפה בה
אז תגידו מה יפה בה
שואל השאלה:
רק בגלל הסנטר? ועוד אני בור?
רק בגלל הסנטר? ועוד אני בור?
שואל השאלה:
חחח חחח
חחח חחח
מהממת
מה יפה בה
צורת הפנים, קו הלסת, שפתיים, גבות,היא מילפ רצח .
צורת הפנים, קו הלסת, שפתיים, גבות,היא מילפ רצח .
שואל השאלה:
תפרטי
תפרטי
שואל השאלה:
חחח איזה שעמום היא לא מושכת בשיט
חחח איזה שעמום היא לא מושכת בשיט
היא ממש יפה לדעתי
לא כל מי שיש לה שיער חום ועיניים חומות נראות אותו דבר
היופי שלה שונה
לא כל מי שיש לה שיער חום ועיניים חומות נראות אותו דבר
היופי שלה שונה
שואל השאלה:
היופי שלה *משעמם*
היופי שלה *משעמם*
שואל השאלה:
נכון זה הזוי
נכון זה הזוי
שואל השאלה:
אני יודע למה אתם אוהבים את גל גדות כי היא ישראלית דוגמנית מצליחה אבל יפה היא לא
אני יודע למה אתם אוהבים את גל גדות כי היא ישראלית דוגמנית מצליחה אבל יפה היא לא
שואל השאלה:
תשאלו את הבנים בעולם ולא בישראל ותראו את התשובות ההפוכות שהיא לא מושכת בשום צורה
תשאלו את הבנים בעולם ולא בישראל ותראו את התשובות ההפוכות שהיא לא מושכת בשום צורה
טוב אז לפי דעתך היא משעממת ומכוערת
ולפי הרוב לא
זהו לילה טוב
ולפי הרוב לא
זהו לילה טוב
שואל השאלה:
לפי הרוב? איפה הרוב? רוב זה את ולא ידעתי?
לפי הרוב? איפה הרוב? רוב זה את ולא ידעתי?
ואי לא ידעת??
שואל השאלה:
כן יחיה בסרט
כן יחיה בסרט
שואל השאלה:
לכי לישון
לכי לישון
טוב דאדי
אני לא מבינה למה אתה שואל דעות של אנשים ואז נותן להם מינוסים? זה ממש אידיוטי.
שואל השאלה:
קיי
קיי
שואל השאלה:
לא נתתי לאף אחד מינוס
לא נתתי לאף אחד מינוס
שואל השאלה:
כי אתם לא תקבעו אם היא יפה היא לא יפה ולפי רוב העולם היא סתם בחורה שחושבת שהיא יפה
כי אתם לא תקבעו אם היא יפה היא לא יפה ולפי רוב העולם היא סתם בחורה שחושבת שהיא יפה
רגע רגע, אנחנו לא נקבע אם היא יפה, אבלל אתה תקבע שהיא מכוערת ומשעממת? טוב בסדר.
שואל השאלה:
לא אני קבעתי אבל רואים שרק ישראל מעריצים אותה
לא אני קבעתי אבל רואים שרק ישראל מעריצים אותה
ראיתי גם הרבה בנים בחו"ל שעושים עליה סרטונים שהיא יפה
איך רואים? 30.2 מילון איש עוקבים באינסטגרם זה רק מעריציל ישראלים?
שואל השאלה:
זה בגלל שהיא סלבית
זה בגלל שהיא סלבית
שואל השאלה:
אל תנסי להוכיח רוב העולם פשוט בורי
אל תנסי להוכיח רוב העולם פשוט בורי
אבל אתה לא
שואל השאלה:
חחח סבבה זה שאת שפוטה של החברה ומקובלת לא הופך אותך למשהו
חחח סבבה זה שאת שפוטה של החברה ומקובלת לא הופך אותך למשהו
חחחחחחחחחחחחחחחחח כאילו מה
טוב
טוב
^כן ראית מה זה?
לא אם האדון "חתיך עס" אמר לא מתווכחים
לא אם האדון "חתיך עס" אמר לא מתווכחים
שואל השאלה:
יאללה עוד אחת שחיה בסרט שמתלהבת שכמה פלוצים התחילו איתה
יאללה עוד אחת שחיה בסרט שמתלהבת שכמה פלוצים התחילו איתה
אוף דיי אתה מביך מאמי
שואל השאלה:
חחח ואתן מזה כוסיות
חחח ואתן מזה כוסיות
שואל השאלה:
איך מביך ?
איך מביך ?
לא הבנתי מה התשובה שלך קשורה ?
שואל השאלה:
יאללה ביי אי אפשר להוכיח למוח הסתום שלכם כלום כי אתן מקובעות
יאללה ביי אי אפשר להוכיח למוח הסתום שלכם כלום כי אתן מקובעות
שיהיה
*שלכן
עברית שפה קשה
עברית שפה קשה
וכפרה זה לא בושה להבין את הטעות שלך.
שואל השאלה:
מב הטעות שלי?
מב הטעות שלי?
אותיות איתן
שואל השאלה:
יש לי הרבה טעויות בחיים אבל אני יודע שאני לא טועה ביופי של גל גדות
יש לי הרבה טעויות בחיים אבל אני יודע שאני לא טועה ביופי של גל גדות
אני ממש צוחקת בקול כרגע
לכל אחד ואחת יש טעם משלו. מדהים שאתה לא מקבל את של אחרים ועוד מתווכח על דעתם. אני אגיד לך את זה חד וחלק: אתה-לא-תמיד-צודק. תישן על המשפט הזה ותחזור מחר
שואל השאלה:
הייתה לי אבל זה לא קשור עזבי הם מחפשות מה
הייתה לי אבל זה לא קשור עזבי הם מחפשות מה
הוא כתב שלכם במקום שלכן. קורה.
שואל השאלה:
מי אמר שאני צודק?
מי אמר שאני צודק?
אתה לעצמך
שואל השאלה:
אני צודק בדבר אחד היא לא יפה וזהו ביי
אני צודק בדבר אחד היא לא יפה וזהו ביי
רואה?
היא מהממת. אכולת קנאה לגבי המראה שלה
את האמת שהיא יפה
אבל לא כל אחד נמשך לכל אחת
זה תלוי בטעם שלך
זה לא אומר שהיא לא יפה בכללי
אבל לא כל אחד נמשך לכל אחת
זה תלוי בטעם שלך
זה לא אומר שהיא לא יפה בכללי
היא ממש ממש יפה
אנונימית
היא יפה לעומת רוב הדוגמנות בארץ זה אין ספק.
היא יפה, ברור שיש הרבה יותר יפות אבל היא בעיקר מוכשרת..
היא כן יפה דווקא.
באותו הנושא: