3 תשובות
פשוט תתקלחי ותכנסי למיטה ואל תחשבי על מה שהיה וזה יעבור
שואל השאלה:
אני לא יכולה זה יותר מידי קשה יש לי רגשות אשמה שהייתי איתו באותו זמן וזה באמת ממש קשה
אני לא יכולה זה יותר מידי קשה יש לי רגשות אשמה שהייתי איתו באותו זמן וזה באמת ממש קשה
את לא צריכה להרגיש רגשות אשם את לא עשית את זה וזה לא אשמתך ותנסי להרגע אולי דברי עם חבר חברה שתרגיע אותך אוו תראי משהו מצחיק
באותו הנושא: