7 תשובות
יש לי רגעים שקשה לי לעשות
אבל אני אוהבת ילדים אז אני קצת נהנת גם
בתור אחת שעושה את זה כל יום במשך השבוע
למדתי שזה *ממש* תלוי בילדים, אני עושה לשתי משפחות שונות וההבדלים בין הילדים זה שמיים וארץ
נכון זה קשה והם יכולים להיות תלותיים וכפויי טובה, אבל אני אישית כבר למדתי להסתדר איתם ולהרגיע אותם
זה פשןט קורה עם הזמן
שואל השאלה:
האמא ביקשה שאני אשים לילד הקטן חיתול, באתי אליו עם החיתול ואמרתי לו רוצה להיות הילד הכי טוב היום? בוא נשים חיתול הוא התחיל להגיד לא לא אז אמרתי יאללה כן בוא נשים זה הכי כיף והוא פשוט התחיל לבכות ולצרוח ולהתשגע כאילו דקרתי אותו אבל ממש הייתי בהלם לא ידעתי איך להתמודד עם זה ואיך לעזאזל אני שמה לו חיתול.
אנונימית
אז אל תעשי בייביסטר לילדים? מישהו הכריח אותך?
ככה זה ילדים, הם לא מודעים למעשים שלהם, הם ילדים. אוהבים לעשות שטויות, באלגן, ולבכות שהם לא רוצים לעשות משהו. ככה זה.
לא מתאים לך? אז אל תעשי בייביסטר, אל תתלונני.
שונאת אנשים שעובדים עם ילדים ואז בוכים שהם מעצבים שבוכים כל היום, שלא נדבר על גננות מתעללות, נו באמת... אם את לא יודעת להסתדר עם ילדים והם רק מעצבנים אותך עדיף שתמצאי לך משהו אחר
שואל השאלה:
מה את משווה אותי לגננת מתעללת למה יש לי לב לגעת או לדבר מגעיל לתינוק??
אנונימית
לא השוותי אותך לגננת מתעללת, רק אומרת-
אם זה בלתי נסבל בשבילך תמצאי עבודה אחרת.
ילדים הם עקשנים, אין מה לעשות.
ילדים זה אכן לא קל, תלוי בעיקר באיזה גיל מדובר.

כל ילד זה מקרה לגופו יש ילדים שיודעים להעסיק את עצמם כך שלך יהיה מאוד קל ולא תצטרכי להקדיש המון מאמץ לעומת ילדים שלא יודעים.

ילדים הם בעלי גירויים מאוד גדולים, אם את רוצה טיפ ממני כשאת עם ילד תמיד תנסי להביא משהו חדש שהוא לא מכיר ולפני שאת מראה לו אותו אז תדברי על זה המון, "וואי אתה לא יודע מה הבאתי, איזה דבר מהמם, שאני מאוד אוהבת" וכו' וכו' ואז כשתחשפי אותו בפניו הוא יגלה בו עניין גדול ויוכל להעסיק אותו לזרם רב. (יכול להיות.... ספר, משחק, בולים, מטבעות שונים....)

בכל מקרה עם ילדים צריך להיות מאוד יצירתי, מניסיון. שיהיה בהצלחה :)