2 תשובות
פשוט לוותר על זה מה הבעיה
זה אפילו לא כזה שווה בישביל לשבור דיאטה
זה אפילו לא כזה שווה בישביל לשבור דיאטה
אנונימית
אתה יכול לאכול את השניצל רק ועם סלט
במקום האורז
במקום האורז
באותו הנושא: