7 תשובות
עדיף לך לאכול משהו קטן גם אם את לא רעבה
לא.תאכלי,זה לא בריא לגוף
שואל השאלה:
למה
אנונימית
אפילו תאכלי משהו קטן.עדיף לאכול מלא מ_לא לאכול.זה יכול לגרום לך לסחרחורות וכל מיני
שואל השאלה:
אבל אני ממש לא רעבה ואני צריכה לצאת עוד מעט ואין לי כוח לאכול אני לא אשמין מזה שאני לא אוכל נכון?
אנונימית
בטח שלא תשמיני.זה יותר גרוע אם את יוצאת ולא אוכלת.תאכלי משהו קטן לתת קצת לגוף אנרגיה או משהו.את לא יכולה לצאת ככה.גם חם בחוץ כמו בגיהנום.
שואל השאלה:
אני יוצאת חחח למקום סגור
אנונימית
באותו הנושא: