4 תשובות
כל כך מבינה אותך, אני גם נמוכה..
אנונימית
שואל השאלה:
אני 1.63 אז אני לא יודעת אם אני נמוכה אבל זה לא העניין. זה כל כך מעצבן אותי ששופטים אנשים לפי המראה חיצוני שלהם
אנונימית
מבינה אותך כל-כך.. גם לי זה קרה.. יד כל-כך הרבה אנשים צבועים בעולם שזה עצוב
לרוב, מה שאנשים אחרים חושבים ואומרים עלייך לא משנה. כשרק התחלתי את התיכון, הייתי מאוד עסוקה בדעותיהם של אנשים אחרים לגביי. נתתי לדעות של ילדים מבית הספר שלי להשפיע על הפעולות וההחלטות שלי. לפעמים הם הרחיקו אותי מהרעיונות והמטרות שלי שמאוד האמנתי בהם. כעת, כמעט עשור לאחר מכן- אני מבינה שזו הייתה דרך כל כך מטופשת לחיות על פיה, בייחוד כשאני חושבת שכל האנשים האלה שהדעות שלהם שלטו בי כל כך כבר לא חלק מהחיים שלי.
אם את לא מנסה לעשות רושם ראשוני טוב (כמו במצב של ראיון עבודה)- אל תתני לדעות של אחרים לעמוד בדרכך. מה שהם חושבים ואומרים עלייך ממש לא חשוב. מה שחשוב הוא איך את מרגישה לגבי עצמך.

את לא יכולה לשלוט בצורת המחשבה של אנשים אחרים\השיפוטיות שלהם, אבל את כן יכולה לשלוט באיך שאת בוחרת להסתכל על הדברים, במה את בוחרת להתמקד וכיצד את מקבלת את זה.
זה עצוב, אבל ככה העולם עובד. כל אחד גדל עם עולם פנימי אחר, חינוך אחר מהבית ועוד כל מיני גורמים שמשפיעים על כך.