5 תשובות
מנטה זה דוחה אבל הריח טוב . אני לועסת בזוקה . טעים וריחני .
שואל השאלה:
מנטה של איזה חברה? יש מלא מסטיקי מנטה
אורביט
מסטיק אבטיח של מנטוס