התחברות הרשמה

אכלתי 350 קלוריות לארוחת בוקר, זה יותר מידי? היא דיי גדולנ אני רעבה בבקרים

28 ביולי 2019, 13:44
ארוחת בוקר    
3 תשובות
לא.
What the hell?!
ממש לא.. זה טוב בשביל שלא תהיי רעבה בהמשך
M
Make it happen
ממש לא אחותי
F
FLOWER CHILD
באותו הנושא:
בארוחת הבוקר שלי אכלתי 604 קלוריות ו38.7 גרם חלבון
130 קלוריות לארוחת בוקר זה יותר מידי? מספיק?
230 קלוריות זה יותר מדי לארוחת בוקר ?
90 קלוריות לארוחת בוקר זה הרבה מידי?
400 קלוריות לארוחת בוקר זה הרבה?
אכלתי לארוחת בוקר 2 עוגיות אוראו ו 4 קוביות שוקולד (היה לי דודא לשוקולד) ומשקה של 70 קלוריות. זה הרבה לארוחת בוקר?
אכלתי בערך 300 קלוריות אולי קצת פחות לארוחת בוקר ואני בדיאטה זה נורא?
אכלתי יותר מידי לארוחת בוקר?
היה בולמוס אכילה בסבות ה-700 קלוריות, ולפני כן אכלתי גם ארוחת בוקר שהיא בערך +200 קלוריות. לא לאכול יותר היום?
אכלתי לארוחת בוקר שקית שוקו ורבע לשבע אחד זה יותר מדי?
500 קלוריות לארוחת בוקר+ביניים