2 תשובות
אני יכול לתת לך מספר טיפים שלי הם הכי עזרו בעולם.
1. לנהוג על אוטו זה לא מדע גרעין, זה פשוט וכל אחד יכול ובסוף כולם עוברים טסט... צריך לזכור פשוט שהכל מאוד פשוט בסה"כ ולא לתת ללחץ לשתק אותך ולשנות את צורת החשיבה שלך.
2. תנהגי כמו סבתא, אף אחד לא נכשל על זהירות יתרה. כשאת מגיעה לכיכר תוודאי במיליארד אחוז שהוא ריק ורק אז תכנסי אליו. אל תתני לטסטר להלחיץ אותך. תהיי רגועה.
יש צומת עם תמרור עצור או זכות קדימה, אל תכנסי לצומת עד שהוא ריק לחלוטין גם אם תצטרכי לעמוד דקה או שתיים, הכל בסדר. סעי לאט ובזהירות.
3. לי נורא עזר ששמתי מוסיקה ברדיו. אבל שמעתי מאחי שהיום לא כל כך מאשרים לשים מוסיקה, אבל נסי.
4. באמת הכי חשוב להיות רגועה רגועה רגועה. זה בסה"כ נהיגה, את יודעת לנהוג. פשוט יש נהיגה לטסט ויש נהיגה אחרי טסט. זה שני דברים שונים. שימי לב טוב לדרך, למכוניות בנתיבים המקבילים, תשתדלי פשוט להיות ערנית וחדה. אבל הכי הכי חשוב זה מה שאמרתי בסעיף 2, כיכר, צומת מתומרר, לא להכנס עד שהוא ריק ואת מרגישה שבמיליארד אחוז את יכולה להכנס בסבבה בלי לחץ.
וזהו, שיהיה המון המון בהצלחה! ❤
1. לנהוג על אוטו זה לא מדע גרעין, זה פשוט וכל אחד יכול ובסוף כולם עוברים טסט... צריך לזכור פשוט שהכל מאוד פשוט בסה"כ ולא לתת ללחץ לשתק אותך ולשנות את צורת החשיבה שלך.
2. תנהגי כמו סבתא, אף אחד לא נכשל על זהירות יתרה. כשאת מגיעה לכיכר תוודאי במיליארד אחוז שהוא ריק ורק אז תכנסי אליו. אל תתני לטסטר להלחיץ אותך. תהיי רגועה.
יש צומת עם תמרור עצור או זכות קדימה, אל תכנסי לצומת עד שהוא ריק לחלוטין גם אם תצטרכי לעמוד דקה או שתיים, הכל בסדר. סעי לאט ובזהירות.
3. לי נורא עזר ששמתי מוסיקה ברדיו. אבל שמעתי מאחי שהיום לא כל כך מאשרים לשים מוסיקה, אבל נסי.
4. באמת הכי חשוב להיות רגועה רגועה רגועה. זה בסה"כ נהיגה, את יודעת לנהוג. פשוט יש נהיגה לטסט ויש נהיגה אחרי טסט. זה שני דברים שונים. שימי לב טוב לדרך, למכוניות בנתיבים המקבילים, תשתדלי פשוט להיות ערנית וחדה. אבל הכי הכי חשוב זה מה שאמרתי בסעיף 2, כיכר, צומת מתומרר, לא להכנס עד שהוא ריק ואת מרגישה שבמיליארד אחוז את יכולה להכנס בסבבה בלי לחץ.
וזהו, שיהיה המון המון בהצלחה! ❤
מתי הטסט?
באותו הנושא: