6 תשובות
דווקא אני אוהבת כשקוראים לי סניוריטה
אנונימית
שואל השאלה:
מרוב שחופרים על זה נהייתה לי שנאה לקול המעצבן של קמילה
אי לייק איט וואן יו קול מי סניוריטהה
מזה?
איי לאב איט וון יו קול מי סניוריטה...
כן זה חופרר וזה מעצבן וזה נדבק לשכלל
אתה שר את זה כל הזמן בלי לשים לבב
ממש לא זה שיר מהמם