5 תשובות
את לא לבד בזה :)
מכירה.
כן מלא
נופ
אני לא ממש מתחרטת על דברים שאני עושה
וואי קורה לי ואז אני רוצה לאכול את עצמי
אבל... זה קורה לי לעיתים ממש נדירות