5 תשובות
את לא לבד בזה :)
מכירה.
כן מלא
נופ
אני לא ממש מתחרטת על דברים שאני עושה
אני לא ממש מתחרטת על דברים שאני עושה
וואי קורה לי ואז אני רוצה לאכול את עצמי
אבל... זה קורה לי לעיתים ממש נדירות
אבל... זה קורה לי לעיתים ממש נדירות
באותו הנושא: