6 תשובות
עדיף שלא תאכלי רק 800 קלוריות ביום עדיף שתאכלי 1200 אבל דברים בריאים ותעשי ספורט
אנונימית
שואל השאלה:
משהו יכול לענות??
אנונימי
שואל השאלה:
ואני ממש לא יעלה הכל בחזרה, אני מכיר חבר שהוריד 8 קילו בקח שהוא בקושי אכל והוא לא עלה הכל בחזרה
אנונימי
ואני שמעתי סיפורים על אנשים שלא אכלו כלום והתעלפו כאב להם הבטן והיה קשה להם
אנונימית
שואל השאלה:
אבל 800 קלוריות זה לא כלום!
אני יכול לאכול עם זה 4 חביתה(בכוונה אני אומר חביתה ולא חביתות כי אחרי זה,זה לא מובן
אנונימי
את תתעלפי מהר מאוד, הגוף לא בנוי להרעבה ולכן הוא שומר על האוכל, לא יצא לך מזה כלום, מקסימום קילו שניים