8 תשובות
הם עפו ??
הם חמודים
מהה הם עפוו??
שואל השאלה:
לא סובלת אותםם
לא ממש ראיתי המירוץ למיליון אבל הם חמודים ולפי מה שראיתי פשוט בטוחים בעצמם שזה לא דבר רע
לא יודע מי רציתי שישאר יותר מיכל ועומר או החנונים אבל נראלי שהייתי מעדיף שהחנונים יעופו גם אני קצת לא אוהב אותם
הם ממש חמודים, דמייני רגע שלא היו קוראים להם "חנונים" ולא היה להם משקפיים, עדין היית ככה לא סובלת אותם? למה סתם להגזים זו כולה תכנית
איך מתנשאים איך? זה שהם חכמים לא אומר שהם מתנשאים. בעיניי הם ההפך ממתנשאים. רוצה להסביר מה הם עשו? אם כבר שאר הזוגות מתנשאים שהם נותרים טינה ולא מדברים אחד עם השני
אנונימית