14 תשובות
לא נכון. יש חוקים ומי כמוהם מכירים אותם.
נו אז למה הם צופרים
בגלל פקקים או משהו כזה.
לא אין פאקינג פקק הם מסתכליל עלי מהחלון וקורצים לי לפעמים
זה הטרדה באמא שלי
אין דבר כזה. אבל יש דבר כזה שנקרה לדמיין.
ההורים שלי ולא קיללתי חמוד עדיף שלא תדע מזה שאני מקללת סבבה ודבר שאני תמיד כולם בוהים בי מהחלון וצופרים לי מה פאקינג ניסגר
^^מפגר זה לא קללה. מי חינך אותך?
וזה לא תמיד בלי סיבה, הם לא יכולים לראות ממש הכל בגלל הגובה ויכול להיות שהם רוצים להזהיר את הסביבה
תצלמי ת'מספר רכב ותתלונני
כי הם מפגרים!
שואל השאלה:
אשכרה ישבתי בתחנה הסתכלו מהחלון וצפרו לי וזה היה מבהיל ואז צחקו
אנונימית
זה בטח היה בצחוק.
בכלל נהגים ישראלים מאוד עצבניים על הכביש
גם נהיגה מסוכנת
*************************
לא חסר נהגים שנוסעים מסוכן
ב-פלורידה הנהגים הכי גרועים בעולם
למה הצופר שלהם בסי כזה מגניב