13 תשובות
כי יחסית לרובם, הן חלשות.
^תודה לך...
כי זה מעלה להם את האגו
אנונימית
כאילו, רוב מוחלט של הגברים נולדים חזקים יותר מנשים
זה כמו שיש בנות שחושבות לפי סטריאוטיפים על בנים... אין לזה ממש הסבר למה...
כי סטטיסטית כל הבנים ביחד יותר חזקים מכל הבנות ביחד, אז פשוט מניחים שכל בת חלשה וזה ממש פסול בעיני
אנונימית
כי הם חיים באשליה
כי סטטיסטית, בנות חלשות מבנים
כי זה נכון
אנונימי
פמיניזם=לשקר לאמת ועובדות
יפה מאוד פמיניסטיות
אנונימי
כי הם צריכים להרגיש טוב עם עצמם וזה מה שמנחם אותם. לא כולם כאלו, דרך אגב..
אנונימית
כי בנות יותר חלשות מבנים ביולוגית
אנונימי
כי הם מפגרים