4 תשובות
אומרים את זה על כל שנה
כי היא כזו
סתם, אפשר להגיד את זה על כל שנה
סתם, אפשר להגיד את זה על כל שנה
כי הרבה אנשים גרועים
אין לי מושג, זאת השנה הכי טובה שהייתה לי