5 תשובות
עושה את מה שהיא אומרת. רדי. למה לא?
תשקלי. גם אם זה קשה, גם אם זה מביך, את חייבת לעשות דברים קשים בשביל השינוי. את מודעת לעצמך, לאי בריאות, ואת יודעת שתעשי את זה בשביל להשתנות. ואת תצליחי!! הכל יהיה בסדר
תנסי לא לחשוב על הבושה בזה, ורק תנסי להתמקד בזה שאת לאט לאט יורדת במשקל ומתקדמת לעבר המטרה שלך, אני מאחלת לך בהצלחה ובחיים אל תתביישי במי שאת! :)
להתגבר ולהישקל
בעתיד את תאהבי את עצמך בגלל השינוי שעשית כי בגיל יותר מבוגר הרבה יותר קשה לרדת במשקל ואם יורדים בגדול רואים סימנים על הגוף אבל בגיל צעיר כמו שלך הגוף מתרגל בקלות
לכי על זה.
היא לא באה לשפוט אותך היא באה לעזור לך.