8 תשובות
אין בזה בעיה ולהפך, לדעתי זה מהמם.
הם דפוקים, תתעלמי.
הם באמת סתם סתומים אל תקשיבי להם, לנגן זה מהמם
באמת דפוקים.... בטח כיתה ה'
אנונימי
שואל השאלה:
לא כיתה ט
אנונימית
כי כלי נגינה כמו גיטרה, תופים וכו' זה לגברים בדרך כלל(לדעתם לפחות)

לדעתי זה ממש מגניב, ואם את טובה בזה זה יכול להעביר את הזמן ממש ואחלה תחביב(מפתח את המוח גם)

לי זה היה מעלה.
אל תתייחסיץ
אין בזה שאת מנגנת שום בעיה. להפך התגובה שלהם מראה כמה הם קטנים וילדותיים.