8 תשובות
יום שישי כי אני לא לומדת בו ואני תמיד מתבטלת בו ואני תמיד נזכרת שיש לי גם את שבת מחר שזה בכלל כיף
יום שבת, כי זה היום היחיד בו אני לא עובדת.
רביעי ושני כי בשני יש לי מחולה וברביעי הכנה לתחרות ריקוד במחולה וגם חוג עם הקראש
שישי ושבת כי לא לומדים
שישי ושבת