12 תשובות
תקשיבי ברגע שאת מרגישה אפילו טיפה הרגשה לא טובה את יכולה לאכול ולשתות כל מה שאת רוצה
אם זה ככה הייתי ממליצה לך לא לצום, או לצום רק עד מחר בבוקר.
אני גם ככה, אל תעשי יותר מידי פעולות ואם את קמה אז לא מהר, קודם תשבי ואז תקומי מהמיטה
תקשיבי, תנסי לצום עד כמה שאת יכולה.
אם את מרגישה רע אז תאכלי ותשתי.
אלוהים יסלח לך על זה אל תדאגי.
בהצלחה :)
אם את לא מרגישה טוב זה אפילו מצווה לאכול גם מבחינת ההלכה אז אל תדאגי
אם זה מבחינה בריאותית אסור לצום
שואל השאלה:
אני לא בדקתי את זה אבל זה קורה לי כל יום כיפור וכל יום רגיל אפילו אחרי בית ספר. אני מתחילה פתאום לרעוד ולראות שחור וסחרחורת וכמעט להתעלף. אם אני אצום את יום הכיפור הזה זה יהיה הכיפור השני היחיד שהצלחתי לצום כי כל השאר כמעט התעלפתי. אני פשוט ממש חייבת סוכר בעיקר ביום יום
אנונימית
אז אל תצומי יותר
זה פיקוח נפש
אם את צמה וזה גורם לך סכנה זה אפילו עבירה לצום
שואל השאלה:
אני אנסה. אם יהיה לי את זה שוב זה יהיה בסדר אם אוכל? תודה
אנונימית
ברור
חובה לאכול וגם מצווה
את יכולה לדבר איתי בפרטי אם את צריכה עוד משהו
באותו הנושא: