7 תשובות
עצבים בכל הגוףף
לא אוהב את זה בכלל
ברור שלפעמים אנשים עסוקים ולא יכולים לענות וזה בסדר
אבל כשזה כבר בכוונה, פשוט מרגיש לא נחמד, מכעיס אותי ממש
סתם תאמת אני לא מייחסת יותר מדיי
תלוי מי זה.
אם זה חבר טוב או משהו אני אתעצבן בטח.. אבל אם זה סתם מישהו שהרגע התחלתי לדבר איתו זה פשוט יהיה מוזר אבל לא כזה ישנה לי ..
אני מתחילה לשנוא את הבן אדם אוטומטית
די מעצבן.
אם זה סתם אנשים, מבינה שהם בזבוז חמצן.
אם אלו אנשים שאני מכירה, מחזירה להם :)
בא לי להרוג אותם