33 תשובות
שואל השאלה:
תודה למי שנועץ.
חשוב לי שכל אחד מנקודת מבט שלו יביע דיעה.
אנונימית
וואו הוא משחק בך תתעלמי ממנו פשוט ללכת ואז הוא יבוא אלייך לבד או שהוא פשוט יניח לזה (יוצא טוב מהאפשרות הראשונה לפי דעתי)
שואל השאלה:
היה לו וואצאפ הוא מחק ויש לו טלפון בלי אינטרנט עכשיו
אנונימית
זה נשמע כאילו הוא עושה לך רע אז אני מציעה לך לחתוך ממנו וזה כמובן לא אשמתך.. שילמד איך מתנהגים קודם...
תשאירי בחיים שלך רק אנשים שעושים לך טוב ונותנים לך רצון להישאר איתם ❤
Apf
לפי דעתי הוא משחק בך ממש.. תנתקי איתו קשר, הוא לא יעשה לך טוב
שואל השאלה:
תודה ^:)
אנונימית
אל תבזבזי שעות שינה על מישהו שלא מוכן להקדיש לך 5 דקות ביום :)
שואל השאלה:
כן, אבל למה ? למה לשחק בי ?
אנונימית
שואל השאלה:
וואו משפט חזק ^ תודה
מה לעשות המוח שלי תמיד חושב
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לקחת את המשפט הזה שאמרת.
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על המשפט..
:)
אנונימית
שואל השאלה:
חח תאמת אני בדרך כלל לא מקללת אבל אפשרי
אנונימית
פשוט תגמרי את זה הוא סתם דפוק
שואל השאלה:
אני מחכה לגמור עם הסיפור הזה
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר כאן ?
אנונימית
שואל השאלה:
עושה לי חשק לנקום
אנונימית
שואל השאלה:
בוא נתכנן נקמה יאללה
אנונימית
שואל השאלה:
נמאס לי מה*כלב* הזה חח ^_^
אנונימית
תחתכי
שואל השאלה:
אין מה לחתוך.
אני לא מתקשרת
הוא לא מתקשר.

אבל משחקים בלב שלי
אנונימית
אל תצרי איתו קשר יותר תפסיקי לדבר איתו פשוט תמחקי אותו מהחיים שלך מה לא ברור?
שואל השאלה:
זהו...!! אני לא
אבל כן רציתי ל"סגור" את הפינה הזאת סתם בשבילי
אנונימית
תמחקי אותו מהחיים שלך
שואל השאלה:
חוויתי יותר מידי ^_^
אנונימית
שואל השאלה:
מחקתי את המספרים שלו
אנונימית
שואל השאלה:
אל תצא אנחנו צריכים אותך
אנונימית
קרה לי
לפי איך שזה נשמע, לפי דעתי הוא סתם משחק בך, תנתקי איתו קשר...
עזבי הוא לא התבגר לא תצא לך מערכת יחסים רצינית איתו
תראי לו שאת לא פראיירית שאפשר לשחק בה
אנונימית
שואל השאלה:
ניתקתי. זהו. אין נגמר. לא יעבוד שוב
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי עוד פרח אחד שאני יכולה להביא
אנונימית
אדם מגעיל... להיעלם כל שנייה בלי להתריע
אם אני הייתי במקומו לפחות הייתי מתנצל
ומסביר לאן אני נעלם. אולי הוא מתחיל עם עוד כמה נשים באותו הזמן וכל פעם שהוא נזרק אז הוא בא אלייך
מרחם עלייך...
שואל השאלה:
וואו תודהה ^
אנונימית