4 תשובות
לא חבל
ככה צריך להיות.
לא חבל כי אף אחד לא חושב על זה וזו המציאות מה לעשות יש דברים גרועים יותר
אנונימית
שואל השאלה:
לכי הביתה
אנונימי
שואל השאלה, אתה נראה לי מתוסכל. קרה משהו? אתה מוזמן לפרוק בפרטי.