6 תשובות
אני לא חשבתי על זה אף פעם ;((
אוי..זה ממש עצוב :(
שואל השאלה:
עכשיו אני שומעת דרך הבית שלי חתולה אחת והיא צועקת ובוכה והלוואי שהיה איך לעזור לה :(
עכשיו אני שומעת דרך הבית שלי חתולה אחת והיא צועקת ובוכה והלוואי שהיה איך לעזור לה :(
אנונימית
יופי עכשיו אני עצוב, מרוצה?
לכן כל פעם שאני רואה חתולה יולדת אני בא לעזור
אה דרך אגב עדיף ש"הבעל" של החתולה לא יהיה בשעת הלידה מיכוון שהזכר הורג את כל הזכרים שנולדו כי הוא מפחד שהן יקחו לו את השליטה לכן האמא שלהם מחביא אותה ולכן הרבה פעמיים תמצאו גורים משוטטים להם.
אנונימי
באותו הנושא: