11 תשובות
לדעתי לא
כן^^
לא אחותי, זה כלום.
שואל השאלה:
אני רק התחלתי... לפני זה לא אכלתי כלום ימים
אני רק התחלתי... לפני זה לא אכלתי כלום ימים
אנונימית
ממש לא
בהתחשב בזה שאת בתהליך זה בסדר.
אל תדאגי, העיקר שאת עושה השתדלות כדי לצאת מזה ומנסה להשתפר.
הכל טוב, לאט לאט אל תהי בלחץ מזה. תאכלי כמה שבא לך בלי לחשב כלום
רק לפני כמה זמן התחלת לצאת?
רק לפני כמה זמן התחלת לצאת?
שואל השאלה:
שלושה ארבעה ימים
שלושה ארבעה ימים
אנונימית
אז זה מצוין, תמשיכי לאכול(:
שואל השאלה:
אני בת 13 ושוקלת 39..
אני בת 13 ושוקלת 39..
אנונימית
באותו הנושא: