אז זה סיפור נחמד במקום מיוחד עם ילדה שחייה חיים טובים ממש נחמדים ושלווים. אך פתאום ללא שום אזהרה הגיעה גברת חרדה .גברת חרדה היתה מפחידה, ללא ספק יצורה קשה אשר הפכה לפחד כל הרגשה. היא הייתה רכושנית כלפי ולא שיחררה ללא ספק אהבה לראות אותי מרגישה רע. השאירה אותי, לכודה בביתי , רק שתינו ביחד! איזה כיף! המשיכה איתיי התקף אחרי התקף. הרחיקה אות מכל החברות כי מי צריך אותן כשאנחנו כאלו קרובות. אחריה לא בוסס לבוא עוד אדון כן זהו שמו, דיכאון. ושלושתינו היחד חבורה של החיים אני האדון והגברת, הם פשוט כאלו נאמנים מוודאים שלחיי הרגילים איני חוזרת. אז סוף הסיפור, אינו ברור כי כמובן עוד לא גמור, אז סתם שיגתי לכם את המוח, תגיבו אם יש לכם כוח.