4 תשובות
הייתי מנסה לעודד אותו ולהגיד לו שזה לא נכון לפחות שהוא ירגיש טוב
איזה דיכאון יא מפגר אתה כולה עצוב איזה שעתיים לך תשחק בחוץ או במחשב כמו ילד נורמאלי עלק דיכאון וואנאבי בסוף תצא כמו כל הילדי סנטר חותך בפינה באמת תלמד קצת
אל תצלבו אותי, דעתי.
שואל השאלה:
לא דיברתי עליי. זה דיכאון מאובחן, אתה אפילו לא מכיר אותו. אמרתי עליו רק כמה מילים "ילד קטן, דיכאון" וכבר אתה ממהר לשפוט?
אנונימי
באותו הנושא: