15 תשובות
שלא נשקו אותי
לא קנו לי ברד ליום הולדת
אחד מהדברים היה שחבר שלי רצה להיפרד ממני וכל הזמן רב איתי
"חברות" שלי, שגיליתי שהן לא באמת חברות
לא קיבלו אותי לבית ספר לאומנות... היהודים האלו...
פגעו בי ממש, בתקופות הכי רעות שלי כשהיו לי הפרעות אכילה
אנונימי
ירקו עלי
אנונימי
עשו עליי חרם :/
יותר מדי בכנות. אוקיי עכשיו כשזה עולה לי לראש זה לא סבבה בכלל ואני אפילו לא בכלל לא ברבע שנות חיי
וואו יותר מידי אבל משהו שאני ממש זוכרת שביום הולדת שלי כתבו לי ברכה כמה אני מגעילה וזה.. ממישהו שהיינו חברים ממש טובים
דיברו עליי מאחוריי הגב ממש מגעיל כולל עלבונות וקללות וכו' ויום אחר-כך מדברים איתי בכזו נחמדות ורוך שפשוט רציתי להקיא מהצביעות.
הקניטו אותי העליבו אותי רוב חיי מאז הגן עד התיכון.
אנונימית
אחותי זרקה עליי צלחת חרסינה כי ראיתי יומני הערפד במקום מה שהיא רוצה
"בגללך עברתי בית ספר"
השפילו אותי מול כל הבית ספר
אנונימית