3 תשובות
אני טס לחול לתחרויות כל שנה וייצג את המדינה אז נראה לי שאני אצליח לעזור לך, אצל כל בן אדם זה שונה, יכול לקחת יותר ויכול לקחת פחות, שמן לא קשור פה, כל דבר לא בריא בכמות מסוימת, את יכולה פשוט להפחית בוא, אל תוכלי חטיפים או שתייה מתוקה, תנסי להפחית איתם, הרבה מתעצלים וחושבים שרק לאכול פחות יעזור, זה אולי באמת יעזור אבל אם תוסיפי ספורט זה יהיה מצויין, את יכולה לעשות אימוני שריפת קלוריות בבית, לקנות חבל קפיצה, הרבה דרכים, מה שיותר נוח לך.
אני ירדתי 45 קילו בשנה , אצל כל בן אדם זה שונה הכמות והזמן של ההרזייה והמשקל כי לכל אחד יש מבנה גוף אחר ומאפיינים אחרים והרגלים אחרים ...
אני אישית לא הפסקתי פשוט לאכול כי זה מתכון לכישלון , אתה נהיה רעב ואז סתם טורף אוכל , פשוט צריך לאזן את הארוחות ואת הכמות שאת מכניסה לגוף , ירידה במשקל תהיה יעילה הרבה יותר אם גם תעשי ספורט אפילו פעמיים בשבוע וגם תעשי איזון כך שתכניסי פחות קלוריות לגוף ותוציאי יותר , ככה אני עשיתי , לא התחלתי עם כל התפריטים אבל עשיתי איזון ובמה שיכולתי להפחית הפחתתי , וככה לאט לאט ירדתי , אפילו אם תראי תוצאה הכי ראשונית וקטנה זה יתן לך מוטבציה ותיכנסי לזה יותר .
בהצלחה ❤
זה לא ישמע מציאותי וכנראה הרבה לא יאמינו לי אבל ירדתי 6 קילו בשבוע וחצי..
אכלתי בעיקר אורז סלט וחזה עוף אבל פשוט לא שמתי שמן בכלום ושמתי הרבה פחות מלח ושתיתי הרבה מים..
לא עשיתי ספורט אבל הבית ספר שלי היה די רחוק אז הייתי הולכת כל יום לבית ספר ברגל הלוך וחזור אז אני חושבת שזה נחשב ספורט...