5 תשובות
לא כדאי.
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
אין הרבה שינויים מהדגמים הקודמים.
יש לי, הוא פצצה
הוא טוב אבל אם את קונה כבר טלפון במחיר יקר תלכי על פלאפון שיהיה לך פורטרט טוב בן
לכי על הxs
לכי על הxs
באותו הנושא: