9 תשובות
להתרטב
ללכת לבית ספר. זה גם בקיץ, אבל בחורף קשה יותר לקום.
שאין לך חבר
הקור
אני מתה אבל על גשם
לקום בבוקר ולגלות שכואב לך הגרון ושהאף שלך סתום.
שקר ממש
קור
מחלות קור
קשה יותר לקום מהמיטה מאשר בקיץ כי בחורף זה לצאת מהפוך
כשאת לא מוכנה לגשם, אין לך מטריה, ואת צריכה לחזור הביתה ספוגה במים..

קרה לי.. עברתי חצי דרך ספוגה במים הגינס שלי נהייה מים וגם הסוודר, נשארתי בתוך בניין כדי לחכות שהגשם יפסיק כי הוא היה ממש אבל הוא לא הפסיק אז המשכתי

איכשהו לא הצטננתי או התקררתי כשחזרתי הביתה-_-