3 תשובות
לא. אין שום קשר... קוראים תאונות כי אנשים לא שמים לב או שלא נוהגים ע"פ החוק
לא, מה זה קשור? רוב התאונות קורות בימי חול, לא בשבתות.
עריכה:
אופס לא קראתי נכון :/
אני עדיין באותה דעה - לא. התאונות קורות עקב דברים אחרים, כפי שמתחתיי ומעליי כבר ציינו. אין קשר בין עונש מהאל לתאונות.
עריכה:
אופס לא קראתי נכון :/
אני עדיין באותה דעה - לא. התאונות קורות עקב דברים אחרים, כפי שמתחתיי ומעליי כבר ציינו. אין קשר בין עונש מהאל לתאונות.
לא. זה חוסר ריכוז של הנוהג, או עבירה על חוקי תנועה, או דיבור בטלפון בזמן נהיגה, עייפות, נהיגה בהשפעת אלכוהול, או היסח דעת
באותו הנושא: