14 תשובות
לא הייתי בחיים
חס וחלילה
לא, הוא הפך למופע של רדידות.
הייתי ב i פסטיגל שהייתי קטנה
חס ושלום
שואל השאלה:
איך היה?
לא.
מאז סטורי של פסטיגל הבנתי שהפסטיגל מדרדר משנה לשנה
לא
אני הולכת