10 תשובות
כי כתוב בחוקי האתר שאסור
כי רוצים תשובות אמיתיות וכנות ולא להתחכם
אנונימית
כי מורידים פה על הכל
אנונימית
שאלה טובה...
אני מאמינה כי הסיבה היא בגלל שהם לא רוצים שכל התשובות פה יהפכו לציניות ואז לא יהיו תשובות רציניות שבאמת יעזרו לשואלים.
מורידים על כל דבר
אני גם לא מבין
חוסר הומור.
_./
כי זה לא אתר בשביל ציניות, זה אתר לשאול שאלות ולענות תשובות רציניות שעוזרות
כי הם מורידים על מלא דברים קטנים וזה ממש מעצבן
אנונימי
מורידים פה על כל דבר קטן