11 תשובות
שואל השאלה:
זה מישהו שאני מדברת איתו אומר לי והוא אומר את זה מידי פעם לא הרבה
אנונימית
תלוי, נגיד ערסים יאמרו את זה הרבה ולכל אחד, ויכול להיות שהוא אמר בצחוק או משהו ככה שלא בטוח
זה יכול להיות גם בקונוטציה שלילית. אבל לדעתי זה סימן לקרבה/הוא ערס
אם מישהו עושה משהו מתוק אני כן אומרת איזה מאמי אבל בכל מקרה אני קוראת ככה לחבר שלי אבל לחבר שלי אני קוראת גם בייבי סוויטי וכו
אני אומרת לכל אחד לא יודעת מה איתכם...
לדעתי לאף אחד
לדעתי זה משהו שאומרים לכל אחד כי אני שומעת את זה
ב כ ל מ ק ו ם
לרוב לכולם. הרב פעמים הקופאיות אומרות לי מאמי
תלוי באישיות של הבן-אדם ואיך הקשר שלו למול אחרים...