12 תשובות
לא להיות איתו לא משנה מה, את תצאי די זבל
שואל השאלה:
הוא לא ידע שיש לי חבר
הוא לא ידע שיש לי חבר
אז תגידי לו
תלכי עם האמת שלך את אוהבת את חבר שלך או את הידיד במקרה שאת אוהבת את הידיד תיפרדי מהחבר בצורה שלא תיפגע בו
ובמידה ואת אוהבת את החבר תאומרי לידיד שאת מצטערת אבל את לא מרגישה אותו דבר ושאת אוהבת אותו בצורה שונה משלו
מקווה שתצליחי תאזרי אומץ ובהצלחה:)
ובמידה ואת אוהבת את החבר תאומרי לידיד שאת מצטערת אבל את לא מרגישה אותו דבר ושאת אוהבת אותו בצורה שונה משלו
מקווה שתצליחי תאזרי אומץ ובהצלחה:)
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
miss stips
מה אני יגיד לו? הוא אמר לי שהוא נפרד מחברה שלו בשבילי ואז אמרתי לו שיש לי חבר הוא לא ידע שיש לי חבר ואז נפרד מחברה שלו
miss stips
מה אני יגיד לו? הוא אמר לי שהוא נפרד מחברה שלו בשבילי ואז אמרתי לו שיש לי חבר הוא לא ידע שיש לי חבר ואז נפרד מחברה שלו
זה בעיה שלו.
אל נמצאת בזוגיות עם בנאדם שאוהב אותך ואת אותו, אל תעשי משו שיהרוס לך את הזוגיות.
את לא גרמת לו להיפרד מחברה שלו זה הוא נפרד וזה בעיה שלו ותתרחקי ממנו, כמו שלא היית רוצה שלחבר שלך יהיה ידידה שמאוהבת בו ככה אותו דבר אצלך
אל נמצאת בזוגיות עם בנאדם שאוהב אותך ואת אותו, אל תעשי משו שיהרוס לך את הזוגיות.
את לא גרמת לו להיפרד מחברה שלו זה הוא נפרד וזה בעיה שלו ותתרחקי ממנו, כמו שלא היית רוצה שלחבר שלך יהיה ידידה שמאוהבת בו ככה אותו דבר אצלך
שואל השאלה:
אני לא יודעת מה אני מרגישה אני מרגישה שכאילו אין לי רגשות אני לא יודעת מה אני מרגישה לחבר שלי הוא לא שאל אותי אם אנחנו רוצים להיות ביחד הוא פשוט ענה לחברים שלי ששאלו אותו אם אנחנו ביחד הוא ענה להם שכן וזה עושה לי טוב לדעת את זה הוא כל מה שאני מחפשת הוא מושלם ולא אכפת לי מהכסף שלו אבל אני לא יודעת מה אני מרגישה זה כאילו שלא בא לי חבר
אני לא יודעת מה אני מרגישה אני מרגישה שכאילו אין לי רגשות אני לא יודעת מה אני מרגישה לחבר שלי הוא לא שאל אותי אם אנחנו רוצים להיות ביחד הוא פשוט ענה לחברים שלי ששאלו אותו אם אנחנו ביחד הוא ענה להם שכן וזה עושה לי טוב לדעת את זה הוא כל מה שאני מחפשת הוא מושלם ולא אכפת לי מהכסף שלו אבל אני לא יודעת מה אני מרגישה זה כאילו שלא בא לי חבר
שואל השאלה:
בא לי למות
בא לי למות
אם את לא מרגישה אליו כלום תיפרדי ממנו.
תהיי רק עם מי שאת אוהבת באמת
תהיי רק עם מי שאת אוהבת באמת
זה בדיוק מה שאמרתי לה לעשות^^^
אנונימית
לפני שאת חושבת עליו תחשבי על עצמך, את לפני כולם, אם את לא אוהבת אותו זה לא בעיה שלך, סוף מעשה במחשבה תחילה, זה ממש לא הבעיה שלך
באותו הנושא: