התחברות
הרשמה
הבת זוג שלי טסה עכשיו מה לכתוב לנ בתור הודעת בוקר
9 בינואר 2020, 05:18
התאהבות
תכונות
הודעות
תשובה אחת
בוקר טוב נסיכה שלי טיסה נעימה מקווה שתהני
אנונימית
באותו הנושא:
ממש ממש ממש באלי לכתוב הודעה למישהי עכשיו אבל אסור, איך להעביר את הרצון?
כבר חייכתם הבוקר?אני חייכתי וזה היה כיף,עכשיו תורכם!
חבר שלי נפרד ממני בהודעה עכשיו אחרי שהיום בבוקר הוא אמר לי שזאת, הפסקה של חודשיים מה לכתוב לשקרן הזה?
פספסתי את ההסעה בבוקר אז שלחתי הודעה למורה שלי שאני בא באוטובוס (שעה נסיעה) ועכשיו פספסתי גם את האוטובוס, לכתוב לה משהו?
אפשר לתזמן הודעה בוואטספ? זאת אומרת לכתוב הודעה עכשיו ולהגיד לוואטספ לשלוח אותה ב8 בבוקר נגיד.
אכלתי עכשיו בתור ארוחת בוקר:
איך לכתוב הודעה לקוסמאית(הייתי אצלה בתור אחד רק) לקבוע עוד תור?
אפשר לכתוב בפייסבוק הודעה למתגייסים עכשיו?
אם אני רוצה לכתוב למישהו הודעה אז בוקר טוב או צהריים טובים?
שלחתי לו הודעה והוא לא ענה עד עכשיו לכתוב לו משהו?
לגיטימי לכתוב עכשיו לבוסית שאני חולה ולא אגיע מחר או לחכות לבוקר?