4 תשובות
זה משהו שרוכשים עם השנים
אל תוותר.
הכי טוב ללמוד קורס מתקני תצוגה
ממש לא לוותר.
אני אגיד לך משהו, אני כל החיים הייתי חסרת ביטחון ובטח שלא הייתי מסוגלת לעמוד מול קהל ולדבר.
אני גם מאוד מתעניינת בתחום הזה ומאוד בא לי לעסוק בו בעתיד, והבנתי שאני צריכה הרבה ביטחון בשביל זה, עמידה מול קהל ויכולות שכנוע.
החלטתי שאני יותר לא מפחדת מזה. הבנתי שהכל בראש, ושאני בקלות יכולה לעמוד מול קהל ולדבר. כל אחד יכול.
בביה"ס הייתי צריכה להעביר מצגות ולעשות פרנטציה מול כל הכיתה, מה שתמיד היה הפחד שלי.
אמרתי לעצמי שאני לא מפחדת יותר ויכולה להעביר את זה בקלות כמו כולם. העברתי מצגות בכיתה, דיברתי, ועם הזמן במהירות מאוד רכשתי את היכולת הזאת.
היום יש לי אינטרקציה עם אנשים ואני לא מפחדת לדבר מולם ותמיד אני משדרת ביטחון.
אני מבטיחה לך שגם אתה יכול! אתה רק צריך להאמין ולהבין שהכל בראש שלך. אם אתה רוצה אתה יכול לדבר מול קהל כמו ראש ממשלה.
מאחלת לך המון בהצלחה בהמשך דרכך.. (:
אנונימית