התחברות
הרשמה
קבעתי פגישה עם היועצת כדי להבריז משיעור , על מה לדבר איתה ?(המשך)
לדבר איתה על 2 בנות שאני עושה איתם עבודה והן לא עושות כלום ושום דבר או שזה מוזר מידי , או על מה לדבר איתה (כיתה י)
24 בינואר 2020, 07:31
מורים
2 תשובות
על לחץ מבחנים, על הפחד מהתעודה , שאתה רוצה חברה , שאתה מאוהב במישהי
ע
ערגלית דבש
כן תדברי איתה על הנושאים האלה גם
א
אלכסה אור
באותו הנושא:
זה מוזר עם אני מדברת עם היועצת של בית ספר פעם בשבוע?יש לנו פגישה לשעה
מה יכול לקרות אם קראו לאמא שלי לפגישה אם היועצת והקבסית (יצא לי להבריז הרבה)?
יש פגישה של המחנכת שלי והיועצת ועוד כמה אנשים
קבעתי עם מישהו והוא הבריז לי מפגישה, חיכיתי לו שעה שלמה והוא לא הגיע ולא ענה לי. מה לכתוב לו בהודעה?
אני רוצה להבריז מחר מבית ספר אבל יש לי פגישה עם היועצת ואמא שלי באחד עשרה אמא שלי הולכת לעבודה בבוקר ומשם לבית ספר
יש לי עכשיו פגישה עם היועצת והמנהלת עם ההורים בגלל שאין לי חברים וכל השיט הזה.
אני רוצה לקבוע פגישה עם היועצת..
איך לקבוע פגישה עם היועצת?
תנו לי תירוצים טובים להבריז מפגישה עם חברים ?
הלכתי עם טרנינג וחולצה לבית ספר בשביל פגישה קצרה עם היועצת, אף אחד לא ראה אותי חוץ ממנה, ויש לי היום שוב פגישה איתה..
אוף קבעתי עם חברה ובדיוק קיבלתי מחזור ואין לי כוח ללכת להבריז לה או ללכת?