7 תשובות
לא, אבל זה לא מוסרי
זה לא חוק כתוב. אבל זה מובן מאליו שאם יש לך חבר את צריכה להיות נאמנה לו אלא אם הוא מסכים אחרת
אין חוק נגד להיות שרמוטה
אנונימי
אין חוק, ועם זאת זה לא אומר שזה בסדר, בגידה זה מעשה מאוד פוגעני...ואני מאמינה שאם אוהבים בנאדם, לא מרגישים את הצורך להיות עם מישהו אחר.
ובנוסף, בגידה משפיעה על התפקוד של הבנאדם גם בקשרים אחרים, זה פוגע באמון ולפעמים גם בדימוי העצמי שלו. אם כן מרגישים צורך להיות עם מישהו אחר, זה הזמן להיפרד, לא לבגוד.
לא, זאת החלטה שלך
אין המדובר בחוק אלה במוסר
את לא תכנסי לכלא אם זה מה שאת שואלת