3 תשובות
אומר שהן היו מבולבלות מינית.
יש מצב, זה גיל ההתבגרות אבל זה לא אומר שזה לא קיים וזה רק תחושה.
כמו שדיכאון זה לא דבר שהמציאו ילדות בנות 14.
כמו שדיכאון זה לא דבר שהמציאו ילדות בנות 14.
אין סיכוי סתם קרה להן..
באותו הנושא: